måndag 5 december 2011

Julmarknad

Det är fortfarande bara andra advent men båda julmarknaderna är redan avklarade.
Tack till alla trevliga arrangörer, bordsgrannar och tack till alla som köpte eller bara tittade!

Hättan på bilden är sydd i tre julgardiner, mönster från Gunther, snedslå från fantastiska bibbi och kommer pryda någons fina barnbarn i jul.
Samlingsbild på alla nya mössor. Alla applikationer i återvunna tyger. Lillasyster la beslag på rosa mössan i mitten men har redan tappat bort den. Sånt är så vansinnigt tråkigt. I synnerhet när tyget inte går att få tag på mera.

Första marknaden glömde jag fotografera bordet och bilderna från andra marknaden vågar jag inte visa då jag glömde plocka bort blivande julklappar. Iallafall min mamma läser bloggen flitigt. (Hej mamma!) Det blir bara en bild på en ganska urplockad klädstång.

Bloggarna tystnar i december. Det går ju inte att visa julklappar och det finns knappt tid att blogga. Nu måste jag fortsätta sy!

7 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

underbart söta.

Jenny sa...

Hättan var ju helt underbar!

Pyssellycka sa...

Jättefin hätta, så julig!

dorabella sa...

superfina mössor!!

Jenny sa...

Svar: Oj, det där med tyget var en nyhet för mig, köpte det BILLIGT på Myrorna :)

Jenny sa...

OJ vad fina!

Linda sa...

Snyggt! Har du en blåblommig mössa med rosa häst kvar? I så fall är jag spekulant! :-)

Related Posts with Thumbnails