torsdag 29 december 2011

Årets sista inlägg

Svägerskan berättade att 3-åriga kusinen alltid går i döttrarnas urvuxna shampoodlade velourbyxor. Pojkstackaren fick sen bara kläder i julklapp :)
Tyg: Jofotex indianer, ärmar i eiser-trikå inköpt på tradera för många år sen och mudd från Ohlssons. Muddtyget drog sig när jag bandkantade halsen. Jag har nu lärt mig att bara använda stoff&stils mudd i halsöppningar. Vilken tur att de öppnar i Kungens Kurva i mars!
Såhär mycket snyggare blir det med stoff&stil-mudd i halsen. Rutor och hästar kommer från jofotex men hästarna som är i mjuk, tjock, fin kvalitet fanns även ett tag på MG-tyger till en tredjedel av priset.
Till sist de shampoodlade brallorna i tyg från mjukatyger, MG och ohlssons. Det är härligt med en kille som helst har kusinernas urvuxna rosa och lila byxor men bilar verkar också gå hem!

Gott Nytt År!

3 kommentarer:

Retroknappen sa...

Jag antar att du gör reklam på din blogg när du öppnar Etsybutik så jag ska hålla utkik här. Gott Nytt År!

Sanna sa...

Åhh va mycket fint du skapat sen jag tittade in här senast! Får titta in oftare.. =)

Kraaaam
Sanna

ria-ra sa...

Så härliga kläder!

Related Posts with Thumbnails