fredag 9 september 2011

Bröllopspresenter

En annan sybloggare har gift sig och jag tror jag vet vad hon gillar!
I allfall har de vackert bolstervar på sin kökssoffa, samma färgställning som skymtar på baksidan på den ena kudden.
Baksidestyget kommer från en gammal madrass och var helt oblekt på insidan. Broderi, virkade dukar och bollfrans från loppis. Passpoalkanten fanns redan på broderiet.
Den andra kudden fick mera skogs och bröllopstema då familjen bor i ett vackert hus i en skogsglänta.
Gardin och broderier från loppis och band från tradera.
Tack för en suverän fest!!

6 kommentarer:

maria lever sa...

Å vilka fina kuddar! Måste gå och rota i mina tyglådor, blir så inspirerad.

Familjen skogstokig sa...

OM jag gillade dem! De pryder sin plats i nya uterummet nu, och är sååååå bra. Ska lägga upp bild på bloggen nån dag när jag inte jobbar. Vilket med nuvarande schema ser ut att bli nån gång nästa århundrade, eller nåt. Tack själv för ett kanonkalas!

AnKa sa...

Vem skulle inte bli lycklig över så fina kuddar? Helt underbara. Kreativ att göra något så fint av återanvända tyger.

Carro/mysigtdesign sa...

Kuddarna är superfina, nu får jag inspiration till att börja sy till vår soffa. Mocklis den som fick dem ;)

MinaMirakel sa...

Wow, vilka häftiga kuddar!/Åsa

ikketikketheo sa...

Älskar dina kuddar!

Related Posts with Thumbnails