onsdag 5 januari 2011

Skjuta upp

Jag är enorm på att skjuta upp saker. Idag var jag sist att skotta utanför huset. Översten på ena sidan och professorn på den andra hade skottat minutiöst långt innan jag tog mej ut. Just nu drar jag mig för att borsta yngsta dotterns hår. Den fd flätan sitter som berget helt utan hårsnodd. Tovat hår ser ännu värre ut i verkligheten. Lovar.

Storasyster hade över 40 graders feber i natt. Hennes hår är nästan lika tovigt. Jag jobbar min nattvecka och lodar runt i halvdvala på dagarna med sjuka barn framför tvn. Perfekt tillfälle att ta tag i bandkantaren till coverpron! Jag har skjutit upp det i snart ett år. Bevis kommer imorgon. Lovar.

3 kommentarer:

Benglan sa...

Låster som vi är ganska lika du och jag :)
Min bandkantare låg 1,5 år innan jag provade den... Åh vad jag ångrar att jag inte änvände den tidigare. Bästa grejen! :)
Hoppas ni kryar på er.

Mimmi sa...

Ytterligare en som en bra på att skjuta upp saker och ting. Brukar förvara mig med att jag jobbar bäst under tidspress ;-)

Krya på er och Gott Nytt År.

IA Nyckelpiga sa...

Fár mej att minnas ett ár pá Roskilde.
Min kompis P sa " Snálla sej att det är snyggt med rasta-hár"
Hon ság ut ungefár sá där efter ett antal dygn pá festivalen.
Hon lyckade reda ut det men jag har skrattat mycket át förtvivlan i hennes blick dá hon ság sej i spegeln.
Ha en god fortsáttning

Related Posts with Thumbnails