måndag 13 december 2010

Utlottning! - 3 år i bloggträsket

Utlottning för att fixa treårs-jubileum måste vara bästa möjliga sätt att bli av med lite överskott efter julmarknaderna!

Vinnaren kan välja på tre saker:

Volangkjol sydd i söt julgardin. 53 cm lång och resår i midjan. Materialet känns aningen syntetiskt, men gissningsvis mest bomull.
Barnväst som är lite liten till min 4½ åring som är nästan 120 lång. Passar alltså barn 2-4 år. Även här en syntetblandad gullig julgardin.
Till sist en kudde i återvunna jultyger i bomull. Fram och baksida lika. Kuddfodralet stängs med ett blixtlås i sidan. (Innerkudden ingår inte men jag kan skicka med Stoff&Stils runda dunkudde på 45 cm men då får vinnaren betala porto och kudde.)
1 lott: Kommentar till inlägget
2 lotter: Länk i blogg eller på facebook

Vinnaren dras på lördag 18/12!
Lycka till!!

23 kommentarer:

Heimlaga sa...

Jag vill ha en lott på kjolen!Eller kanske västen...Jag får fundera på saken om jag har turen att vinna!

Lotten sa...

Jag vill vara med! 1 lott till mig;)

Gekko sa...

Yihaaa! Här vill ju jag vara med! :-)
Det är ett speciellt datum för mig så då hoppas jag att det ger mig lite extra tur ;-)

Anonym sa...

Ååh, jag vet inte vem som skulle bli sötare - jag i kjolen eller Kalle i västen... - men jag vill i alla fall hemskt gärna vara med i utlottningen :-)

/Åsa-Asta

Vindling sa...

Gratis till tre år!

ikketikketheo sa...

Grattis!! En lott tack :)

Mandalou sa...

Grattis, jag vill vara med med en lott!

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna, 1 lott.
/Anna-Karin

AttenKattenNoa sa...

Grattis till 3 år, en evighet :-) Jag tar två lotter, sätter mig vid granen och väntar till den 18:-e...

Strojes sa...

Fina grejer! Klart jag vill vara med och tävla!! Jag har länkat på facebook också!

Junebacken! sa...

Västen är helt underbar!! Den vill jag vinna! =)

JuMel sa...

Grattis! Själv vinner jag gärna kjolen:)

Anonym sa...

Ja klart jag vill vara med.
Kjolen är jag mest sugen på =)
aina_persson@hotmail.com

Karin på Ösäter sa...

Jag vill vinna kjol till mej, Länkar till min blogg oxå.
Kram

Fangoria sa...

Jag vill jättegärna vara med! Hoppas att kjolen passar mig, annars blir det västen...=)
Jag vill ha två lotter, har länkat här:
http://fangoria-tavlingsblogg.blogspot.com/2010/12/valj-mellan-3-priser-hos-syltig-saftig.html

ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG sa...

Jag har tipsat om din tävling här

http://molnboanna.blogg.se/2010/december/kjolvastkudde-1812.html

Josefine sa...

1 lott fr0stskadad@hotmail.com

linda sa...

Åh vad jag önskar att jag kunde ha turen på min sida så att jag kunde vinna den underbara västen till min lilla Maja :) Länkar här för två lotter

http://familjengranberg.blogg.se/2010/december/vinn-en-kjolvast-eller-kudde.html

Håller tummar och tår så hårt jag kan och hoppas på en massa tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Olelsi/Nettan sa...

Jag hittade din blogg i dag och vill gärna vara med.
Västen skulle Ingrid bli så fin i så hoppas på tur.
Länk:
http://olelsi.blogg.se/2010/december/vinnaren-far-valja-pa-en-kjolvast-eller-kudd.html

Kram Olelsi/Nettan i Hälsingland.
hockeytossan@hotmail.com

Ps; Grattis till dina 3 år.

evamar sa...

Åh, den kjolen.

Hinner inte länka nu men kanske imorrn.

Maria sa...

Jag vill ha en lott - på kjolen (som är så fin!)

Marie sa...

Jag vill ha en lott på kjolen!

Anonym sa...

Västen är så söt så söt så den hoppas jag på!
God Jul!

Maria
hatti_fnatti@hotmail.com

Related Posts with Thumbnails