söndag 19 december 2010

Tävlingsvinnare - en dag för sent

Ibland är slumpen underlig. Det blev svägerskan som vann kjolen. Grattis Strojes! (Det finns några slamsor kvar så jag fixar en matchande kjol till mina tjejers äldsta kusin.)

Jag bestämde mig raskt för att lotta ut även västen, men då bland de som nämnde den i sina kommentarer. (Heimlaga, Åsa-Asta, Vindling, Junebacken, Linda, Olesi/Nettan och Hattinfatti. Jo, jag vet att det inte var något krav att säga vad man önskade men såhär vet jag att det inte blir fel. Gekko var också med, för visst ser västen lite norsk ut? )

Grattis Junebacken! Maila din adress så kommer västen på posten.

Inte en kotte nämnde stackars lilla kudden så den stannar hemma.

Ljusstaken fyndades på Röda Korset för 40 spänn och brinner just nu med alla fyra ljusen.

4 kommentarer:

Skaparstigen sa...

Grattis lite för sent till ditt jubileum. Jag ligger visst lite efter med allt, så det blev ingen tävling för mig. Tyvärr är det ett mönster som även innefattar alla julsysslor också, och nu är det inte många dagar kvar...

Strojes sa...

Kul att ha tur ibland! Tack för extrakjolen. kram

Malin Skagerlind sa...

Fantastiskt fin ljusstake! Jag plöjer min lista med sybloggar som jag inte kikat i på länge eftersom jag inte syr längre (just nu kanske låter bättre). Suget kommer definitivt tillbaka när man ser alla fina alster :-)

God Jul!

Malin

Gekko sa...

Åh, tackar tackar för att jag ingick i västutlottningen också! Det uppskattas även om jag inte vann denna gången. :-)
Julkram!

Related Posts with Thumbnails