torsdag 9 december 2010

Bytt och köpt

När Mina var på sybesök fixade hon ett otroligt vackert laptop-fodral till mig. Tyget är mitt favorittyg alla kategorier. Egentligen är det inget tyg, det är en dräkt efter min min farmor som jag omsorgsfullt sprättat upp och bevarat varje kvadratcentimeter av. Nu ser jag tyget varje dag och är hur nöjd som helst med mitt fodral! Jag är mindre nöjd med att min lilla rosa dator tvärdog och min rosa kamera har blivit stulen på jobbet.

Den här kudden pryder Minas vita soffa. Gå nu till Minas hemsida och glöm inte att bli ett fan på fejjan!
Jag tror det märks vad mina favoritfärger är. Vinrött/orange/rosa/rött i kombinationer är helt enkelt skitsnyggt! Och självklart funkar det på ett par vantar.
De här ljuvliga varma välgjorda vantarna har jag köpt av Heimlaga. Som ni ser ligger jag efter i både sömnad och bloggande men vantarna har varit mycket använda med min rost/vinröda sammetsjacka från Gossip och perfekt färgmatchade stövlar. Man kan visst ha tumvantar till tunn kavaj. Så de så!

5 kommentarer:

Lotten sa...

Superfina! Jag gillar oxå den färgkombon ;-)

Pyssellycka sa...

Färgsprakande och jättesnyggt!

Maria sa...

Rosa och rött! Mmm...det är en av de finaste kombinationerna.

Tack för att du kakformsspanar åt mig!

Lilla Gryn sa...

Väldigt snyggt tyg, jag förstår att du använder minsta lilla gnutta.
Du har inte missat att jag bytt bloggadress va? Du får gärna uppdatera din blogroll och om du vill, bli vän med Lilla Gryn på fejjan. Vi hörs!

Gila sa...

Snygga vantar!

Related Posts with Thumbnails