söndag 5 september 2010

I hit the motherload. Igår på kupan.

12 kommentarer:

Helena sa...

Inte alls avis;)

Lotten sa...

Oj, oj.... vilka godbitar!

Familjen skogstokig sa...

Wow. Många volangklänningar blir det....och fettlevern mår bra?

Re-dizain sa...

Det var inte lite tur du hade:)

Jenny sa...

Kul! Vilken tur du hade!

Katarina sa...

W.O.W- Plötsligt händer det :-) Perfekt för dina volangprojekt ju!

[K * Design] sa...

Kan inte ens drömma om vilka fantastiska volanger vi ska få beskåda så småningom :o) Eller ska det bli något annat?

Hello sa...

Ja, kära nån! Bäst du köper en trisslott också nu när turen verkar vara på din sida! :)

Gerda sa...

Lycka! =)

Fint att du tittade in och lämnade en komentar, din blogg hamnar genast på min länklista, hos dig ser jag en himla massa fina tyger och inspiration!

nusse.blogg.se sa...

härligt!

duBedåre sa...

O lykke! Herlige stoffer, lag noe flott av dem!

erry sa...

WOW! Så fina!

Svar: Jag är mycket glad över tyget som jag vann på Tradera, det var visst många som ville lägga vantarna på det! Jag hade varit glad om det var du som fått det också, för då vet jag att det blivit något vackert av det! :)

Related Posts with Thumbnails