torsdag 12 augusti 2010

Tack för reklamen!

Marknaden innan midsommar är fortfarande inte färdigbloggad men nu kommer ett ryck. Jag tänkte först låta bli att visa den här tidningsartikeln, men va fasen, lite får man skryta :-D Mina kläder längst ner till höger och jag längst upp till vänster. Första halvan av artikeln var en mycket trevligt skriven intervju med undertecknad.

Den större lokaltidningen intervjuade marknadsarrangören strax innan marknaden. Jag var en av hennes två favoriter! Stort tack för otrolig publicitet!
Efter några turer är den här kudden hemma hos oss och den passar finfint i tjejernas sovrum. Den lilla virkade duken täcker en fläck på det ljuvliga broderiet. Bollfrans köpt på symässan. Innerkudde från stoff&stil. Resten från diverse loppisar.

6 kommentarer:

Katarina sa...

Vad roligt!! Grattis!
Jag förstår att du var en favorit med alla färgsprakande kreationer :-)

Lotten sa...

Vad kul! Artikeln ser jättefin ut likaså bilden på dig ;-) Det måste vara skitkul att stå på marknad....

Kraam Lotten

Fru Jippiyes sa...

Så fin artikkel! Grattis. (klart man skal skryte av seg selv i blant)

Nina/littleperky sa...

Grattis till publiciteten! Och många fina kreationer du gjort.

Pejgan sa...

Härligt! Jag såg minst tre plagg som finns i min lägenhet ;-)

Anonym sa...

Underbar lammkudde !
/ Lena

Related Posts with Thumbnails