torsdag 19 augusti 2010

Mera vuxenkläder

Jag grämer mej att jag inte sydde den här klänningen på att den passar på mej, men jag är för lång, 190 cm. Sen borde jag förstås ha bloggat den direkt efter marknaden så att det funnits en chans att få den såld i sommar. Nu känns det som höst ute och äldsta dottern började sexårs i veckan. Lillasyster tycker det är trååååkigt hemma men det är nog ganska skönt att få bestämma själv.
Mer info om klänningen finns på Lappenbak.
SÅLD!
Den här topen är nog det enda jag sytt i sommar.

Tre barnplagg finns också kvar annars är förråden tillfälligt tomma.

4 kommentarer:

Äppel Päppel sa...

Jättesnygga kläder! Sommaren går alldeles för fort...varje år! :)

Lotten sa...

Hej igen!
Tusen tack för tipset om hjärtat ;-) Vad gulligt av dig att tänka på mig!

Ha en skön lördagkväll!
Kraam Lotten

Anonym sa...

Vad bra att du gilade garnet. Då går jag vidare med det.
/klockarbarn

Palven sa...

Skitläcker!!!

Related Posts with Thumbnails