torsdag 26 augusti 2010

Krama mej!

Det går inte att motstå när ens unge säger "Krama Mej" och det går faktiskt inte att motstå när dom vill ha kläder som säger samma sak. Volangklänningen fanns med på marknaden och innehåller samma tyger som klänningen i förra inlägget. Vill man matcha min finfina femåring kan man fortfarande köpa vuxenvarianten. Den här ligger i vår tvättkorg.

Jag gick runt en hel vinter med röda korsets "KRAMA MEJ"-märke på rockslaget. En enda kram fick jag. Osedvanligt snygg och trevlig kollega gav mej en björnkram och jag begrep ingenting tills han pekade på min knapp. Undrar om det går lika bra för dottern?
Tyg: Duk, ett örngott och ett par påslakan. Mönstret är det gamla vanliga.

8 kommentarer:

FlygFulaFluga sa...

Vilken fantastiskt massa fina klänningar du har gjort i sommar! Fint med volanger - jag har ännu inte kommit till skott med det så det får väl bli en höstklänning, kanske:)

/Lena
ps KA ska bli mamma i dec - kan du fatta!! Kul, minst sagt!

Re-dizain sa...

Få små 5-års flickorna bestämma så är det naturligt rosa som första, andra och tredje bästa färg:)

Heimlaga sa...

Härlig bild!

Randiga Tråden sa...

Så söta, både klänning och tösen.

Lilla Gryn sa...

Jättefin klänning!!

[K * Design] sa...

Så underbar klänning. Måste tesa att göra lite volanger någon gång.

Karin på Ösäter sa...

Vem kan motstå att krama en sådan raring? Så söt i volangklänning.
Karin på Ösäter

Skapat av mig sa...

Men vilken underbar klänning!

Related Posts with Thumbnails