tisdag 22 juni 2010

Tack!

Först ett tack till alla trevliga marknadsbesökare och arrangörer!
Jag tror det var fler som fotograferade färgprakten på mitt bord än betalande kunder. Faktum är att alla kunder utom två var snälla vänner eller kollegor. Men trots ösregn och halvskral försäljning var det en mycket lyckad och trevlig dag! Mina bordsgrannar var urtrevliga och jag tackar särskilt för inbjudan till syjunta och lån av partytält.Sen ett stort tack till lilla mamma som åkte långt bara för att hjälpa mig på marknaden. Du var fantastisk på att lura på mina kompisar klänningar!
Alla klänningar och kuddar är fotograferade och kommer såsmåningom i bloggen.
Till sist ett TACK till miiaoo och kinoko som gett mig bloggpris. Kolla in deras fina kläder och kinokos spännande japanresa tidigare i vår. Förra gången skickade jag priset vidare men hoppade över att berätta något om mig själv. Nu gör jag tvärtom.
1, jag lärde mig sy kläder för att jag har svårt att hitta kläder som räcker till på längden
2, jag syr folk på jobbet
3, jag har ännu inte monterat bandkantaren på min nya coverpro. Pinsamt och lite fegt.
4, jag har löjligt svårt för att sätta saxen i favorittygerna
5, jag har lika löjligt svårt för att passera en loppisskylt utan att stanna
6, jag har löjligt stora tyghögar hemma
7, jag är usel på att gå och lägga mig på kvällarna
Godnatt!

4 kommentarer:

Benglan sa...

Haha, min bandkantare låg också i en låda i drygt 1,5 år innan jag vågade prova den :) När jag väl gjorde det blev det superbra ganska omgående så såhär i efterhand grämer det mig lite att jag fegade :) Montera den!

rino sa...

man blir verkligen sugen på att titta runt bland alla färgglada saker i ditt stånd!
Vilken fin klänning du (?) har, hemsydd?

Re-dizain sa...

Det ser verkligen färgglatt ut! Viktigast är det att man har kul:)

Karin på Ösäter sa...

En trevlig och skön midsommar önskar jag er, det ska bli kul att träffas och sy och skratta och prata. Jag återkommer om datum.

Karin på Ösäter

Related Posts with Thumbnails