måndag 14 juni 2010

Jag tror jag är lite kär

i den här kaninen med lätt psykotisk, stirrande blick. Blir den inte såld på marknaden hittar jag ett hörn åt den hemma.
Baksidan är sydd i det brunblommiga tyget. Allt, inkl dragkedjan kommer från loppis. Innerkudden är sprillans ny, i fjäder och dun.
Lagret börjar fyllas på inför söndagens marknad. Grannar och familjemedlemmar har utnyttjats som provdockor och det ligger tyger utspridda i hela huset. Det kommer fler bilder men nu måste jag syyyy

12 kommentarer:

HomeRiver sa...

Hm, vi verkar inte ha samma smak. Men jag blir ändå glad över att se och läsa hur du tänker :)

ikketikketheo sa...

Kudden är jätte fin!! Lycka till på marknaden!

Mia sa...

Kudden är jättefin och likaså kläderna som hänger på stället.
Jag har en award och utmaning hos mig till dig.

Lycka till med sömnaden

Helena sa...

Men herregud så mycket fint!!!! Superhärliga kläder...en riktig kollektion!! Ser så proffsigt ut när det hänger sådär på en klädställning! Kudden är inte dum den heller:)

Jenny sa...

Jag älskar såna där kuddar! Den är verkligen jättefin. Cool kanin också.

Re-dizain sa...

Den var sååååå underbar! Verkligen underbar!!!!

Pejgan sa...

åååh men du är marknaden NU på söndag? Då kommer jag förbi!

Lotten sa...

Åhh kudden var underbar!

Familjen skogstokig sa...

Åhh...jag jobbar ju på söndag, så ån marknad blir det väl inte, men jag är svårt sjuk på den rosa grytlappskudden. Så om den iinte blir såld hojta! Ville mest bara länka till en kollegas fru som gör riktigt roliga recyklingväskor. Perfekt till stranden, och alldeles fantastiskt doktorsnördiga ;-)
http://www.heltklaart.blogspot.com/

Y sa...

taaack!
Pejgan, välkommen!
Fru skogstokig, jobba hårt och tusen tack för länken

mustafa sa...

den där kaninen var galet skön med sin stirrande blick. skulle lätt platsa här hade det funnits en sektion för embroidery:

http://www.museumofbadart.org/

Hawk and Weasel sa...

Väldogt cool kanin, han ser fullkomligt livsfarlig ut!

Related Posts with Thumbnails