lördag 15 maj 2010

Ibland är baksidan snyggare än framsidan

Det är helt enkelt få saker som är snyggare än pompeja.

Rubbet från loppisar. Kantband, pompeja, rutig rya och innerkudde ursprungligen från ikea. Ryan åkte in i frysen en vända och ut på vädring ett par dagar. Kanske hade kemtvätt varit smartare.
Rödrutiga hörnet med puff i bakgrunden.
Det här loppisfyndet, en broderad bonad, passade bättre som kudde.
Mindre upphetsande baksida av gammal duk och knappar från loppis.
Mitt gmailkonto blev hackat från Kina och avstängt ett kort svettigt tag. I samma veva stod den här bloggen som "deletad". Berätta gärna om du fortfarande har bloggen på google reader eller bloglovin. Den försvann nämligen spårlöst från min reader.

12 kommentarer:

KroKKoFin sa...

Kikar in och säger hej. Vilket fint hem du verkar ha. Själv är jag helt nollställd när det gäller att inreda hemma, men när det gäller att sy plagg i olika färger tror jag att jag kan lite. Du verkar vara en duktig alltiallo. Jättefina saker du har här i din blogg.

Shmone sa...

Jag ser dig i google reader precis som vanligt. (och ber härmed om ursäkt för att jag aldrig annars kommenterar fastän jag alltid kikar in)

Beata sa...

Supersnygga kuddar!

Randiga Tråden sa...

vilka vackra kuddar, de överta så fina.

Linda sa...

du finns kvar på google reader :-)
Härlig pompejafärgklick, och frys+vädring känns som ett vänligare alternativ än kemtvätt faktiskt :)
Jag köpte en ammal kontorsstol med tanke att klä om den. Har jag gjort det? Nej, men jag dammsög den så jag blev av med värsta dammet iaf ;)

Beatrice sa...

Du finns fortfarande kvar på Bloglovin =)

Strömming sa...

Läckra kuddar! :D Vad mycket skoj man kan göra av loppisfynd!

Katharina sa...

Åh, vad smart att göra kudde av bonaden! Görfin!

rino sa...

pompejan är härlig:-)
kommer hit från bloglovin så där finns du med. Skönt att det verkar ha löst sig

Anonym sa...

men vilka fina kuddar!

/Gäspan

od Andulky sa...

Jättefina kuddar!
Läskigt att bli hackad!

Hello sa...

Alltså ryakudden är ju helt fantastisk - både fram och baksida!

Och jag får också fram dig på bloglovin.

Related Posts with Thumbnails