fredag 12 mars 2010

Solsken

Känner ni igen trycket på tröjan? Lindex nytryckte det för ett par år sedan men detta är riktigt 70-tal och bebben är yours truly. Min faster sydde det ljuvliga babytäcket i glada, soliga vårfärger.
Tack Little Perky för solskenspriset! Jag skickar det vidare till alla bloggar i min nya länklista. Hoppas ni hittar några nya bekantskaper här i vänstermarginalen.Nu ser jag att jag borde slätat till täcket innan jag plockade fram kameran.
Här är mormor och vagnen med solgul insida. Den turkosa vagnen leker mina tjejer med nu. Ibland är det suveränt med människor som aldrig slänger något ;-)

5 kommentarer:

Kånkarong sa...

Exakt en sån turkos hade jag som står hemma hos mamma nu och sonen leker med när vi är där!

Astrid Hemsydd sa...

Så herlige bilder fra 70-tallet! Og veldig koselig lappeteppe.

Åsa sa...

jag blir helt varm av detta fina täcke! och helt underbar barnvagnsbild!

Hello sa...

Och min exakt lika dana dockvagn är inte exakt, men blå. Syrrans är gul. De kommer fram varje gång vi är hos mormor och morfar. Härliga bilder!

GOBLIgobli sa...

Det var den sötaste bebbe! ;-)

Related Posts with Thumbnails