måndag 7 december 2009

Tack!

Det roligaste med en utlottning är att klicka vidare till alla nya bloggar. Jag har läst några norska men nu när fina bloggen groovybabyandmama länkade min tävling har det vällt in fantastiska danska bloggerskor. Jätteroligt!
Idag låg det ett stort paket i brevlådan fullt med vackra tyger från Re-DiZaIn som tack för ett par kastruller jag hittade åt henne. Tygerna var till och med strukna! Det här med bloggande är verkligen ett oslagbart sätt att hitta likasinnade.

Men det finns faktiskt bloggar som går att läsa trots att de inte handlar om sömnad. Hälsa på Mattias på Söder och njut!

7 kommentarer:

Re-dizain sa...

Det är härligt med bloggar, verkligen.
jag är mycket dålig på att söka nya men blir himla glad när någon ny besökare lämnar spår efter sig:) då kan jag hitta till dom också...
Tygvalet var inte lätt...jag har en känsla att dina små prinsessor gillar rosa och prickar. Och så är det alltid så att man försöker hålla fraktkostnaden nere:) Hoppas att ni har nytta av tygerna...

erry sa...

Ja, det var verkligen en helt ny värld som öppnade sig när jag började blogga. Så många härliga och likasinnade männsikor man fått kontakt med, wow :)

Fina tyger du fått!

Tack för grattishälsningen!

Hello sa...

Härligt!!

Jag tycker också att det är såå roligt att hitta alla likasinnade!

ikketikketheo sa...

Ja och du är så trevlig så trevlig och det är så kul så kul att jag hittat dig!! Stå på dig och ta det lugnt ;)

Kalamajt sa...

åh vad roligt att hitta nya medbloggare! Själv har jag just hittat ett gäng finska fantastiska sybloggare. Förstår inte ett ord, men snyggt som attan är det! ;) Kan tipsa om ruttunuttu om du inte kollat in hennes blogg!

Y sa...

ruttunuttu är fantastisk! hittade henne via tips på familjeliv

od Andulky sa...

Håller med om bloggarna :-). Underbara tyger!!

Related Posts with Thumbnails