måndag 9 november 2009

Teneriffa

8 kommentarer:

Katarina sa...

Det där såg inte ett dugg skönt ut och jag är inte alls avundsjuk ;-)Å vad skönt att komma iväg från hörsvädret ett tag!

Katarina sa...

Höstvädret påverkar min stavning negativt ;-)

rino sa...

härligt!
vi bokade igår, teneriffa i januari:-)

Helena sa...

Åh vad härligt det ser ut!

Re-dizain sa...

längtar...efter JUl blir det...Underbara bilder...tjejerna verkar trivas hihi.
Ang. tyget med gula elefantr: det är ett komplett påslakan och vi tänkte använda det ett tag, därför har jag inte svarat..men så fort jag har tid skickar jag lite smått och gott till dig som tack:)
ha en bra dag!

rino sa...

Tack för mattipsen!
vi var där förra året och föredrog också los chr. Längtar redan, man behöver sol nu...

LillaBarn sa...

Härliga bilder....

Ammi sa...

Härligt!!! Nu åker vi till Egypten. Alvas favoritklänning med kaniner och volanger var det första som packades!
Kram!

Related Posts with Thumbnails