lördag 24 oktober 2009

Vad vill ni vinna?

I Karins UFO-utmaning var jag snabb att snacka om en babyhätta i botten av UFO-högen. Den ligger tyvärr kvar där. På vägen ner i högen fanns den här tunikan. Hoppas det gills :-)

Tyg: Det blommiga är en loppisfyndad klänning, ärmarna från Stoff&Stil och mudden från snälla fina Katarina.
Tunikan var till storasyster men snoddes direkt av lillasyster. Den är ju rosa...

Så till frågan: Nästa månad har jag bloggat i två år. Vad vill ni vinna i den första syltiga och saftiga utlottningen? Pysselfröken har önskat volangklänning men jag tänkte mej ett par vinster till för människor som har lite bättre koll på årstiderna ;-)

10 kommentarer:

PysselFröken sa...

Jag har superkoll, det är bara det att volangklänningen alltid passar bäst. Helt enkelt. :-D

Re-dizain sa...

Jättefin klänning...gillar din färgsättning..

Aleni sa...

Vrålsnygg. Gillar den verkligen....

bokabosus sa...

Förstår att lillasyster snodde den ;) /Linn

Karin sa...

UFO som UFO :-) Nu ska jag lotta innan tävlingen blir ett UFO...

Beata sa...

Jättesöt tunika. Något liknande skulle jag kunna tänka mig att vinna, till dottern då.

Benglan skapar sa...

Har varit inne och kikat runt på din sida. Vad mkt fint du gör!

Familjen skogstokig sa...

Jag vill vinna nåt coolt till mig själv! En mössa, kanske

Familjen skogstokig sa...

Jag vill vinna nåt coolt till mig själv! En mössa, kanske

Skaparstigen sa...

Nåt som också passar på en kille vill jag var med och tävla om.

Mönstret var Ottebre nr 1/2007 (bredd 104/längd 116).

Vi får väl se vem A vill gifta sig med. Ikväll har vi varit på fest och då har en jämnårig tjejkompis hjälpt honom att ta av och på sig spindelmannendräkten de gånger han skulle kissa. Lite gulligt! Så just nu ligger nog hon bäst till.

Related Posts with Thumbnails