tisdag 20 oktober 2009

Gästdesigners

Kan H&M kan lappen bak. Först ut är storasyster. Hon har bestämt ALLT. Modell, tyger, mudd, riktning på mudd, färg på tråden. Kort sagt rubbet. Hon har även bestämt hur och var hon ska posera för bildtagning.
Jag är lite överraskad hur bra det blev med den här halvhysteriska mixen. Jag var minst sagt tveksam först, men ungen har smak, mycket bestämd sådan.
Tyg: Rödlilarandig ribb från e-slöjd på symässan, blommiga jerseytyger från Ohlsson. Tråden är cerise om någon undrar.
Mönster: Samma som alltid... ottobre 1 2006 men förlängd och utställd. Egentligen är det bara raglansömmen kvar från ursprungsmönstret, men det är ju den man vill åt.
En sista bild bara för att hon är så fin och så jättenöjd.

10 kommentarer:

Heimlaga sa...

Så kul när de har åsikter! Åtminstone ibland...

Kånkarong sa...

Toppen! Du har närt en designer vid din barm! (för att parafrasera K-BJs pappa...;))

Turboneedle sa...

Tydligen fler som har samma sak. Min dotter sprang just förbi och i farten ropade hon: Sy en sån till mig!"
Tycker själv att den var väldigt fin, till barn. Hi hi!

Y sa...

... till barn var kodorden :-D

Helena sa...

Blev ju jättebra! Färgerna passar ju riktigt bra ihop!

Re-dizain sa...

Det är bra när dom med bra smak bestämmer ..Mycket pra passform och modellen är så söt!
Ha en mysig onsdag!

Hello sa...

Härlig!!!

Hello sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hello sa...

Ursäkta! Jag slant på tangenterna.

Anonym sa...

Hej! är det tyg eller tapet bakom tjejen och var får man tag i det??

Related Posts with Thumbnails