söndag 16 augusti 2009

Ekobyte jag skickade

Mitt paket gick till Carolina. Hon skrev att hon "vurmar mycket för 70-tal.... och gillar starka och klara färger bl a orange, rött och brunt. Glad för stormönstrat.... Bomull är favoritmaterialet." Så då blevde de de.

Klänningen i min standardmodell är tänkt att passa både iår och nästa.
Gardinerna är i bomull och kommer från hotell i Hemavan. Tygkassen var en liten extra bonus då mitt paket var några dagar sent. Det ekologiska kom förstås från Julita. Någon undrade om jag var sponsrad men jag är bara förtjust! På oljan står vilken bonde det är som odlat rapsen. Mysigt.

6 kommentarer:

rino sa...

vilket toppenpaket!
klänningen är helt underbar

Solveig Lövendahl sa...

Vilket jättefint paket! Klänningstyget är så himla, himla fint!!!

Hello sa...

Visst förstod du att jag skojade? Jag älskar också Julita, och du hade bekskrivit det så underbart! De borde faktiskt använda sig av dina texter i sin reklam! Allvarligt!

Vilket fint paket du skickade!

Mimmi sa...

Här hemma används ingen annan olja än Julita, förståss!!!!! Älskar både den neutrala och de härligt smaksatta.

Anonym sa...

Underbar klänning. Den kunde du lika gärna skickat hit till mig :-D

Carolina sa...

E har börjat använda klänningen nu och hon får massor med komplimanger för den!
Återigen tack för ett fint paket.

Related Posts with Thumbnails