fredag 3 juli 2009

"Men lappen ska va baaaaak!!!"

... sa lillasyster när hon fick den otroligt fina och välsydda klänningen från jenns-jenny. Det var ytterligare ett fantastiskt bidrag till Rädda Mammorna och såldes via tradera. Att lappen och den söta stjärnan skulle vara fram gick hon INTE med på.

Flaggan är min första och hittills enda utlottningsvinst och kommer från samma kreativa bloggare. Storasyster valde flammorna och jag köpte ytterligare en flagga till lillasyster. Hon valde masken men nu är förstås storasysters flagga intressantare.

Jag tycker verkligen att ni ska göra samma sak!! Köp en flagga eller fler på www.cykelflaggan.se

Jag har väntat med flaggbloggandet för jag tänkte mig en livebild med cykel och allt. Men så länge den stora ungenskrutten vägrar cykla lär det dröja. Det går alldeles för fort och bra med sparkcykel.

2 kommentarer:

ikketikketheo sa...

hihi :) "strong opinion" är inte fel...

jenny sa...

Roligt att se livebilder på klänningen! Jättesöt lillasyster!
-jenny-

Related Posts with Thumbnails