tisdag 21 juli 2009

Gamla Linköping


8 kommentarer:

Nette sa...

jag får en riktig "Madicken" känsla när jag se dessa bilder, mysigt värre!

Linda sa...

Åh, mina gamla hemtrakter. Ska dit nu på fredag och håller på att längta ihjäl mig.

Cloettas lilla affär är bra söt :-)

Myssel sa...

Vad mysigt det ser ut! Bor ni i Linköping?

Y sa...

Har gjort. Tillräckligt länge för att bli hemmablind och inte riktigt inse hur fantastiskt stället är. Men tillräckligt länge sen för att ta med kameran :-) BIlden från affären är i "barnboden" där barn får leka snickeri, affär osv. Rekommenderar verkligen ett besök dit. Kansk epå vägen till Julita :-)

Myssel sa...

Vi ska flytta till Linköping om några veckor, har bara varit där en enda gång, så vi vet ingenting om stan. :-)

Hello sa...

Åh, där är så fint!

På vägen mellan Stockholm och Skåne stannar vi i Gamla Linköping de gångerna vi behöver en rejäl paus. Fast sist körde vi 5,5 tim i ett enda sträck! Med tre barn i bilen! Jag är imponerad själv!

Y sa...

jag med, hello! imponerad alltså

Re-dizain sa...

Ujujuj!! Så mysiga bilder!!!

Related Posts with Thumbnails