lördag 6 juni 2009

Rädda Mammorna!

Idag har det blivit tre klänningar. Två är till tjejerna som skall på kusinens dop imorgon. Storasyster har fått hedersuppdraget att hälla upp dopvattnet i dopfunten. Jag kan tänka mig allt möjligt som kan gå fel där.... blöt präst, präst med öm tå. Alternativt går det helt enkelt strålande!

Den tredje klänningen är lite mindre, stl 80-90 och säljs på tradera till förmån för Röda Korsets kampanj, Rädda Mammorna. Sort tack till Babushkadockan för ett strålande initiativ! Det är första ggn jag säljer något på tradera. Håll tummarna att det inte blir lika platt fall som min PIF.
Bjud här!!!

Mönster: Gamla vanliga i minsta storleken
Tyg: Allt "vintage", alltså från loppisar. Gardin, örngott, påslakan, duk och faktiskt ett tyg jag köpte som just tyg.

11 kommentarer:

Josefinaste sa...

Hej! Vad roligt att du hittade till mig så att jag kunde hitta till dig. =) Jättefin blogg du har! Har lagt in dig på bloggkoll så att jag inte missar allt fina du gör! /J

Moi! sa...

vilken fin blogg! Fina grejer och tyger!

anna sa...

Jättesöt!!

Sofia sa...

Den är jättesöt så jag tror att de kommer gå hur bra som helst på Tradera.

Lilla NovaK sa...

Vilken underbar klänning! Hur kommer det sig att jag inte hittat dig förrän nu! Lägger genast till dig på min blogglista!!

Strömming sa...

Jättefin klänning, jag budar direkt. Den är för stor för min I än men hon kommer ju växa i den!

Linjam sa...

Ljuvlig!!! :) Jag ska kika in på Tradera jag med...

TIA sa...

knall fin og nydelige farger !!

Botilda sa...

Men å... det är ju för liten. Jag hade budat hårt på den där i lite större format!

Y sa...

tack!
skulle vara jättekul om den hamnade på en liten strömming

Mia sa...

Helt underbar klänning, både modell och kombos! Se härlig ut, synd att jag bara har pojkar....

Related Posts with Thumbnails