lördag 16 maj 2009

PIF - bättre sent än aldrig!

PIF stängd då det gått mer än ett år
Första inlägget sedan valborg. Ingen hyperaktiv blogg direkt.
Innan dess hoppade jag på min första PIF hos SyMirre. Bättre sent än aldrig, eller hur? Det finns underligt nog kvar en plats hos henne.

PIF Pay It Forward, innebär att jag kommer att skicka en liten handgjord gåva till de 3 första som svarar på detta inlägg. Presenten kommer i brevlådan inom 365 dagar.

Ni vet hur man gör.
Lämna en kommentar under detta inlägg och emaila mig din adress syltigochsaftig (at) gmail.com. De tre första kommentanterna är med i PIF:en och får en present av mig inom 365 dagar. Gör sedan samma sak på din egen blogg!

Rosa lillasyster var mycket nöjd med den rosa vårpromenaden.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, här måste jag vara med!! Emailar adress
Hälsningar
Lisa

Related Posts with Thumbnails