söndag 31 maj 2009

Helg med mamma och helg med pappa

Med några dagars framförhållning bestämde sig min man för en helgtripp med vänner och varsitt barn. Jag skickade ut en snabb fråga till sömmerskor jag visste inte stod på Galleri Hemsytt, som Bodil, den första sybloggerskan jag träffade eller på Malmamarken som Mimmi, min mesta och bästa tyglangerska. Tack för sista langningen!

Bland alla barnvaktsproblem, sjuka barn och släktbesök var jag så glad att Katarina kunde komma och fika, promenera, loppisfynda och sy. Här ser ni hennes fynd.
Jag tror att lillasyster hade ganska kul. Trots allt.
Här ser ni vad andra halvan av familjen gjorde. Hon sitter här i mitt knä med två åkband på armen. Jag tror berg och dalbana klår loppisar....



1 kommentar:

Mina sa...

Såg verkligen härligt ut för både storasyster och för er som blev kvar. Jag har ett bra solhattsmönster som påminner om din hatt, men kanske inte lika stort brätte...kan kanske modifieras?!

Related Posts with Thumbnails