lördag 30 maj 2009

Galleri Hemsytt

Igår premiärbesökte vi Galleri Hemsytt i Gröndal. Fantastiska kläder och saker och jätteroligt att träffa gamla bekanta och få ansikten på bloggare.

Det blev lite stressigt innan vi kom iväg för lillasyster vägrade klänning utan fickor. Den här klänningen fick snabbt två fickor som just nu är fyllda med sand. En annan kund i tvåårsåldern pekade på lillasysters klänning och tillkännagav att hon ville ha den. Jag borde lämnat emailadress till den smått generade mamman ;-)

Direkt när hon kom in genom dörren på galleriet grabbade lillasyster tag i skaparstigens mask. Den har åkt hatt hela dagen idag. Klart kul att vi hann fånga snyggaste masken! Den påminner mig om Bolivia. Små fjantiga plommonstop och bögflaggefärger överallt.
Passa på att besöka galleriets sista dag, imorgon söndag!! (Bild snodd från kånkarongs blogg.)

2 kommentarer:

Skaparstigen sa...

Såå trist att jag missade dig! Blev väldigt besviken när jag hörde det när de andra kom.Jag åkte ca 17.40 i förväg med Kånkarong för att fixa mat. Men väldigt kul att masken fick ett nytt hem.

Y sa...

vi missade varandra med minuter verkar det som, men jag kommer gärna på nästa galleri om vi inte ses på något sätt innan dess! Masken ligger just nu på hedersplats i hennes säng.

Related Posts with Thumbnails