fredag 2 januari 2009

Tunika n' Tights


Storasyster fick välja mellan två blommiga tyger och valde detta. Sen blev det förstås FEEEEL med orangerandiga ärmar så dessa plagg har aldrig varit på ett barn. Synd, tycker jag för jag är riktigt nöjd, framförallt med färgmatchningen och kvaliteten på tygerna. Sen kan jag hålla med henne att det blev för mycket med tights och tunika tillsammans.

Tyg: Hilco från neanobelle och välkänt eisertyg
Mönster: Ottobretröja som förlängts till tunika (samma som hello Kittytunikan) och tights från ottobre

3 kommentarer:

Botilda sa...

Å så snyggt! Den blandningen tror jag att jag stjäl rätt av för jag har precis samma tyger i mitt förråd ;-)

Y sa...

be my guest :-D
det tar jag som en komplimang

ikketikketheo sa...

men det maste väl finnas nagon tös som vill ha dessa fina kläder....tycker inte det är föör manga ränder.

Related Posts with Thumbnails