lördag 13 september 2008

Vi har fått paket!!

Häromdagen låg ett tjockt kuvert i brevlådan. Det kom från någon som verkligen sett vad min tjejer gillar! Kjolen är jättesnygg med perfekt sydda detaljer som hällor och passpoal. Bäst är nästan färgen: både blå och rosa på samma gång. (Storasyster-blå, lillasyster-rosa.)
Tunikan passar storasyster perfekt. Den är precis så mjuk som kläder ska vara och så är den blå! Jag har faktiskt ett örngott i ärmtyget liggandes hemma i den blå loppishögen. Som ni ser är tejpen borta från namnlapparna. Tack godingmamman!!!!!! Jag gissade faktiskt rätt men jag blev helt säker först när jag scrollat fram till det här inlägget. Det är många som syr av ottobremönster och många som gillar loppistyger men det är inte så många som kan sy hällor med perfekt coverlocksöm.


Livebilder kommer så snart jag kan slita tjejerna från Mario Cart i gillestugan och plocka av storasyster hennes blå klänning. Tunikan har mkt god potential att bli ny favorit!

Inga kommentarer:

Related Posts with Thumbnails