tisdag 23 september 2008

Blå klänning igen och igen och igen

Ni tycker nog att ni sett den här klänningen till leda men jag är lite fascinerad över hur man kan bo i ett plagg- och en plastkrona. Kvällen innan första bilden togs frågade hon var riktiga prinsessor hade sina kronor när de sov. Bra fråga, eller hur? Men jag är tveksam till att de har på sig kronorna i sömnen. Sista bilden är ett självporträtt i precis denna outfit.











Lillasyster har förstås andra hyss för sig. Om ni tittar lite närmre på äppelbilden ser ni bitmärken i vartenda äpple. Det gick fort och hon fick rätt mkt skäll. Jag kunde inte låta bli att ta en bild men hon fick inte se att jag plockade fram kameran. Ungskrälle. :-)

5 kommentarer:

ikketikketheo sa...

Härligt!!! Min syster var ochsa en sadan liten prinsessa när hon var liten ;) Och jag som bara har en bil-lekande pojk *snyft*

Y sa...

om man nu ska vara fånigt sömnadsfokuserad - den riktiga utmaningen är ju att göra roliga killkläder utan svarta dödskallar :-) Nästa projekt här är kungamantlar

i större delen av världen är det synd om oss som "bara" har tjejer ;-)

minmina sa...

Störtsköna tjejer du har!! :-)

vouffen sa...

Hihi, vad kul med äpplena :D !!! Känner igen det där från mina barn...
Coola dockkläder du hade i inlägget lite högre upp oxå!

Heimlaga sa...

Alltså, så ser våra fruktskålar ut allt för ofta! Lilla G verkar vara hungrig jämt...

Related Posts with Thumbnails