söndag 15 juni 2008

Världens bästa byte!

Den här fina klänningen sydde Fru Skogstokig till min äldsta tjej i utbyte mot ett par ringsjalsringar som jag hade skräpandes i en låda. Snacka bra byte! Tyget är väldigt mjukt och fint och dubbelsidigt. Sömmerskan såg till att klänningen blev helt vändbar.

Jag borde bloggat om det här fina bytet för länge sen men mina laptop är så långsam att jag drar mig för att blogga. Dessutom får ni stå ut med oredigerade bilder för photoshop ligger på en helt annan dator. Bilden till vänster har jag snott från sömmerskans blogg.




Jag skulle visa bilder på mina barn och hänvisade till den här bloggen. Det var ingen strålande idé för alla bilder ser ut som denna. Storasyster vill INTE agera modell men hon älskade klänningen och somnade i den första kvällen. Herr Skogstokig som tyckte att det var ett nattlinne fick på sätt och vis rätt :-D

1 kommentar:

Jes sa...

Fin klänning, håller med bra byte :)

Related Posts with Thumbnails