söndag 15 juni 2008

Utmaning!

Underbarn utmanade mig men då jag är en så slö bloggare dröjde svaret lite.

3 namn jag går under: Öh du, tant och (förstås) mamma

3 saker som skrämmer mig: Min chef berättade för en aula full med läkare att jag har klimatångest - så det är ju tämligen officiellt. Annars skräms jag av samma saker som alla andra - sjukdom, våld och ond bråd död. Äh, det blev visst fyra.

3 saker som jag har på mig: Tofs, vigselring, förlovningsring (laptops är verkligen mobila.)

3 sanningar: Att det faktiskt ÄR läggdags någon timme efter bolibompa. Att mamma och pappa inte alltid äter godis och chips i soffan när barnen lagt sig. Att det faktiskt går att somna utan att protestera.

3 saker jag verkligen vill ha: Det här är det närmaste Fröken Sverige jag kommer - jag vill faktiskt ha fred på jorden, ett stabilt klimat och en fin tiara.

3 söta pysslare som jag skickar vidare dessa frågor till: Eftersom jag missade att räkna till tre nyss jämnar jag ut det hela genom att skicka till två pysslare. Minmina som syr kanske världens snyggaste väskor och nu har börjat kränga fantastiska tyger på nätet samt den skogstokiga kvinnan som hålls på knodd och fjant.

1 kommentar:

minmina sa...

Åh, tack! (inte lika mycket för utmaningen, även om jag i princip bad om den, som för komplimangen!) *glad, glad, hela dagen!*

Related Posts with Thumbnails