tisdag 17 juni 2008

Glad midsommar!

Igår var jag ruggigt produktiv. Det blev två klänningar och en tunika men två plagg saknar än så länge resår. Lillasyster måste ju ha en jåsa klänning till midsommar. På bilden syns att tyget i livet är ojämt solblekt men det syns förhoppningsvis inte när den sitter på.

Egentligen ogillar jag pasteller i allmänhet och rosa i synnerhet. Jag vill ha vinrött, orange och gärna cerise/rött/orange ihop. Men vad gör man när det är jåsa som gäller? Hela bloggen är full med rosa små plagg.

Tyg: Allt tyg är bloggat här, det enfärgade från Ohlsson.

Mönster: Samma som tidigare.

1 kommentar:

OttoPippi sa...

Jösses vad du hunnit på en och samma dag! :-) :-) Och midsommarklänningar låter ju så vackert!! Tyvärr kommer jag inte att hinna göra några till mina tjejr... Denna midsommarklänning blev dock jättesöt och fin och passade som just "jåsa" tycker jag :-) :-) Ljuv.. Vore kul med en livebild från midsommarfesten :-)

Related Posts with Thumbnails